4.1.07

109,3kg

quem sabe se eu chegar aos 113kg novamente eu crie vergonha na cara...

Faz quase um mes que eu não me pesava e estava tudo voltada a orgia alimentar... então já viu... recuperei tudo que levei meses para eliminar...

mas não se pode abalar....

to com 4 objetivo iniciais de 2007 que são:

  • Emagrecer
  • Estudar ingles
  • Fazer faculdade
  • Me matricular em uma academia

E para minha alegria emagrecer comecei hoje e a academia começo semana que vem... ta vendo é só correr atras....

beijos

claudia

2 comentários:

sink sink socks disse...

If, according to Scherner, the dream seems to play with a symbolingrepresentation of the body, we know that this is the work of certainunconscious phantasies which have probably given in to sexual emotions,and that these phantasies come to expression not only in dreams but free subscription key for tunnel client alsoin hysterical phobias and in other symptoms.He got him up soin the matter of ketching hetitten flies, and kep' him in practice so constant,that he'd nail a fly every time as fur as he could see him.She was not sensible of any pain, butnaturally combatted kostenloser sex ohne zensur the view that the scene represented a desire ofhers.No one who is not well grounded inFreudian lore can hope to achieve any work of value in the field ofpsychoanalysis geile junge omas.

Uma Deusa disse...

Olá vim dar forças e dizer que 2007 é o ano dos seus objetivos. Um abraço

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...